.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيل خيابان‌هاي ساري را فراگرفت

با شدت‌ يافتن بارش برف و باران از چهارشنبه شب تاكنون، اغلب خيابان‌هاي ساري را آب فرا گرفت.
به گزارش فارس از ساري، شهروندان ساروي با بارش كمترين بارندگي شاهد آب‌گرفتگي معابر هستند به طوري كه با آب باران كه هديه آسماني است رابطه خوبي ندارند و هر روز نيز بر اين مشكلات افزوده مي‌شود.
بسياري از رفت و آمد‌هاي شهر از شب گذشته با مشكل مواجه شده است و باراني كه تقريباً در شهر‌هاي مركزي و شرقي مازندران جريان دارد، براي شهروندان شهرهاي ساري، نكا، بهشهر و گلوگاه مشكل ساز شد.
در همين راستا معاون راهداري راه و ترابري استان مازندران از استقرار 30 اكيپ برف روبي در هزار و 200 كيلومتر از راه‌هاي برف‌گير مازندران خبر داد.
پرويز پاكزاد با اشاره به وجود 9 هزار و 804 كيلومتر از راه‌هاي استان افزود: در حال حاضر در طول راه‌هاي استان 40 دستگاه پل با دهانه 10 متر و بالاتر و 30 نقطه برف‌گير به طول هزار و 200 كيلومتر از راه‌هاي مازندران وجود دارد.
وي اظهار داشت: در تمام جاده‌هاي كوهستاني مازندران برف همراه با كولاك است كه پيش بيني مي‌شود از امروز به تدريج از غرب مازندران هواي استان مساعد شود. پاكزاد از فعاليت 241 پرسنل راهداري و برف‌روبي در محور‌هاي مازندران خبر داد و خاطر نشان كرد: 140 دستگاه ماشين آلات برف روبي نيز در گردنه ها و مناطق برف گير استان مستقر هستند.
وي ادامه داد: در حال حاضر راهداران مشغول بازگشايي جاده هاي استان هستند و با تلاش شبانه روزي آنها محورهاي مواصلاتي استان باز است. پاكزاد با اشاره به ترافيك سنگين محور كندوان و فيروزكوه از شب گذشته تا صبح امروز گفت: با تلاش راهداران و نيروهاي پليس راه ترافيك روان شد.
اين گزارش مي‌افزايد، مديركل بازسازي و حوادث غير‌مترقبه استان مازندران نيز در همين زمينه با اشاره به شدت بارندگي‌هاي برف، كولاك و باران از شب گذشته تاكنون گفت: تاكنون گزارشي مبني بر خسارت در استان مازندران به دفتر ستاد حوادث غيرمترقبه واصل نشده است.
بهزاد پورمحمد اظهار داشت: آبگرفتگي معابر در برخي از مناطق شهري و روستايي گزارش شده است كه با توجه به وضعيت و بافت شهري دور از ذهن نيست.
وي به گزارش هواشناسي مازندران اشاره و بيان كرد: شدت بارندگي‌هاي هواي استان مازندران از عصر امروز كاسته خواهد شد و پيش بيني مي‌شود هواي استان مساعد شود.
پورمحمد با اشاره به برخي گزارش‌هاي برف در مناطق كوهستاني و محور هاي استان اضافه كرد: با تلاش راهداران مازندران و پليس راه، جاده هاي استان از برف پاك خواهد شد و تردد روان جريان خواهد يافت. وي در پايان تاكيد كرد: از هيچ شهرستاني گزارش بحراني و حادي دريافت نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.